Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Wykonujemy naprawy w ramach gwarancji udzielanej przez firmę TEKA na produkty AGD. Nasza firma zajmuje się również wykonywaniem napraw pogwarancyjnych oraz sprzedażą wszystkich dostępnych części zamiennych do sprzętu AGD marki Teka.
Naprawy gwarancyjne należy zgłaszać zgodnie z informacją na stronie producenta https://www.tekaserwis.com.pl/agd/index.php. My jako Serwis Autoryzowany aktualnie nie możemy przyjąć zlecenia gwarancyjnego bezpośrednio od klienta.
Nie zajmujemy się naprawą innych produktów firmy Teka. Sprzęt kuchenny, niewymieniony powyżej, taki jak młynki na odpady, zlewozmywaki i baterie należy zgłaszać bezpośrednio u producenta poprzez formularz na stronie http://tekaserwis.com.pl/.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.