Zgłoś serwis online

Serwis gwarancyjny Whirlpool Polar Indesit Ariston

Whirlpool Serwis Autoryzowany

Współpraca z Whirlpool – Serwis, któremu możesz zaufać

Jako autoryzowany serwis sprzętu AGD, z dumą współpracujemy z jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie – Whirlpool. Nasze partnerstwo to nie tylko formalna współpraca, ale przede wszystkim realna korzyść dla naszych klientów, którzy mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi, rzetelną diagnostykę i skuteczne naprawy sprzętu tej marki.

Co oznacza dla Ciebie współpraca z Whirlpool?

  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

    W naszym serwisie wykonujemy zarówno naprawy w ramach gwarancji producenta, jak i naprawy pogwarancyjne urządzeń Whirlpool. Dzięki autoryzacji masz pewność, że Twój sprzęt zostanie naprawiony zgodnie z wytycznymi producenta.

  • Dostęp do dokumentacji i wiedzy technicznej Whirlpool

    Jako autoryzowany partner, mamy pełen dostęp do dokumentacji serwisowej, schematów technicznych, instrukcji napraw oraz najnowszych komunikatów technicznych marki Whirlpool. Pozwala nam to diagnozować i rozwiązywać nawet najbardziej skomplikowane usterki.

  • Oryginalne części zamienne

    Korzystamy wyłącznie z oryginalnych części dostarczanych przez Whirlpool. Dzięki temu Twój sprzęt po naprawie zachowuje swoje fabryczne parametry i niezawodność.

  • Profesjonalne narzędzia i oprogramowanie diagnostyczne

    Posiadamy specjalistyczny sprzęt diagnostyczny oraz dostęp do oprogramowania serwisowego Whirlpool, które umożliwiają szybką i trafną diagnozę problemu.

  • Wykwalifikowani technicy

    Nasi serwisanci regularnie uczestniczą w szkoleniach technicznych organizowanych przez Whirlpool. Dzięki temu są na bieżąco z nowymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w urządzeniach tej marki.

  • Gwarancja jakości

    Nasze naprawy są objęte gwarancją. Dodatkowo, jako partner Whirlpool, podlegamy regularnym kontrolom jakości, co zobowiązuje nas do utrzymywania najwyższych standardów obsługi.

  • Wygodna obsługa dla klientów

    Oferujemy wygodną obsługę serwisową: odbiór sprzętu do naprawy na terenie Krakowa, możliwość dostarczenia sprzętu osobiście do serwisu lub naprawę wysyłkową.

Wybierając nasz serwis, masz pewność, że Twój sprzęt Whirlpool jest w dobrych rękach.

Naprawiamy skutecznie, profesjonalnie i zgodnie z najwyższymi standardami producenta.

Zgłaszanie usterek

Zgłoszenia napraw gwarancyjnych przyjmowane są przez infolinię pod numerem telefonu 801 900 666 Linia czynna jest od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00. Wykonanie naprawy gwarancyjnej możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu usterki za pośrednictwem infolinii. Serwis Autoryzowany nie ma możliwości przyjęcia zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio od klienta.

Naprawy pogwarancyjne można zgłaszać bezpośrednio do naszego serwisu pod numerem telefonu 692460730 lub 124466243.

Nasze autoryzacje:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!