Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Jako autoryzowany serwis sprzętu AGD, z dumą współpracujemy z jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie – Whirlpool. Nasze partnerstwo to nie tylko formalna współpraca, ale przede wszystkim realna korzyść dla naszych klientów, którzy mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi, rzetelną diagnostykę i skuteczne naprawy sprzętu tej marki.
Naprawiamy skutecznie, profesjonalnie i zgodnie z najwyższymi standardami producenta.
Zgłoszenia napraw gwarancyjnych przyjmowane są przez infolinię pod numerem telefonu 801 900 666
Linia czynna jest od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00.
Wykonanie naprawy gwarancyjnej możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu usterki za pośrednictwem infolinii. Serwis Autoryzowany nie ma możliwości przyjęcia zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio od klienta.
Naprawy pogwarancyjne można zgłaszać bezpośrednio do naszego serwisu pod numerem telefonu 692460730 lub 124466243.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.