Zgłoś serwis online

Cennik naprawy płyt indukcyjnych

Cennik naprawy płyt indukcyjnych

Cena naprawy zależy od rodzaju usterki oraz potrzebnych części

Aktualny cennik wszystkich napraw znajduje się na stronie cennik. Ostateczny koszt naprawy może zostać podany dopiero po zdiagnozowaniu urządzenia. Cennik ma charakter orientacyjny. Mając duże doświadczenie w naprawie płyt indukcyjnych, pilnujemy aby w naszym magazynie były dostępne na bieżąco najpotrzebniejsze części dzięki czemu naprawy możemy wykonywać szybko. Czas potrzebny na naprawę płyty indukcyjnej to najczęściej jeden dzień roboczy. Na ten czas składa się diagnoza, naprawa i kilkugodzinne testowanie urządzenia w warsztatowej zabudowie meblowej.

Co zawiera cena?

Klientowi zawsze przedstawiamy całkowity koszt naprawy, niezależnie od tego czy jest to naprawa wysyłkowa czy naprawa płyty z obszaru Krakowa. Całkowity koszt naprawy zawsze zawiera w sobie koszt części, wysyłki (ewentualnie dojazdu do klienta).

Podczas zgłoszenia zawsze staramy się określić wstępny koszt usługi, na podstawie objawów opisanych przez klienta. Określenie dokładnego kosztu naprawy możliwe jest jedynie dopiero po dokładnym sprawdzeniu płyty przez naszych techników. Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie i jej koszt zależy od wykorzystanych części i czasu potrzebnego na wykonanie usługi.

Diagnoza

Przy zapytaniu telefonicznym zawsze podajemy orientacyjny koszt naprawy, który może ulec zmianie ponieważ przyczyna usterki może być inna i wymagać użycia innych elementów o czym zawsze informujemy klienta. Takie sytuacje zdarzają się sporadycznie ale klient może w każdej chwili zrezygnować z naprawy! Należy pamiętać, że dokładną diagnozę usterki możemy postawić dopiero po rozkręceniu urządzenia.

Jak wygląda naprawa płyt indukcyjnych:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!