Zgłoś serwis online

Serwis Autoryzowany

Serwis Gwarancyjny

Usługi gwarancyjne – naprawy autoryzowane

Nasz serwis AGD jest partnerem serwisowym większości czołowych producentów sprzętu gospodarstwa domowego. To nie tylko prestiż, ale przede wszystkim dowód zaufania, jakim obdarzyły nas znane marki. Dzięki autoryzacji mamy możliwość świadczenia usług gwarancyjnych na najwyższym poziomie – zgodnie z wytycznymi i standardami producentów.

Dlaczego warto skorzystać z autoryzowanego serwisu?

  • Dostęp do oryginalnej dokumentacji technicznej

    Jako autoryzowany serwis, mamy bezpośredni dostęp do szczegółowych instrukcji serwisowych, schematów, procedur diagnostycznych i baz wiedzy technicznej, które nie są dostępne dla nieautoryzowanych punktów.

  • Oryginalne części zamienne

    Korzystamy wyłącznie z części dostarczanych przez producentów, co gwarantuje pełną kompatybilność, bezpieczeństwo i zachowanie parametrów urządzenia.

  • Specjalistyczne narzędzia serwisowe

    Posiadamy dostęp do dedykowanych narzędzi diagnostycznych, testerów i oprogramowania serwisowego, które pozwalają nam szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.

  • Szybszy dostęp do części i informacji

    W ramach współpracy z producentami mamy priorytetowy dostęp do magazynów części zamiennych oraz aktualnych komunikatów technicznych.

  • Naprawa bez utraty gwarancji producenta

    Wszystkie nasze naprawy gwarancyjne są w pełni uznawane przez producenta, co oznacza, że sprzęt zachowuje ważność gwarancji po naprawie.

  • Regularne szkolenia techniczne

    Nasi technicy biorą udział w cyklicznych szkoleniach organizowanych przez producentów, dzięki czemu są na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami i technologiami w sprzęcie AGD.

  • Weryfikacja i kontrola jakości

    Jako partnerzy serwisowi jesteśmy zobowiązani do utrzymania wysokich standardów obsługi i jakości napraw. Nasza praca jest regularnie audytowana przez producentów.

Nasze autoryzacje:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!