Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Współpracując z firmą Haier Polska Sp. z o.o., właścicielem marek Candy, Hoover oraz Haier, oferujemy naprawy gwarancyjne dla całej gamy urządzeń dostępnych na polskim rynku. Dzięki wsparciu bezpośrednio od producenta jesteśmy w stanie skutecznie rozwiązać wszelkie problemy. Oprócz napraw gwarancyjnych, zapewniamy także obsługę pogwarancyjną oraz sprzedaż części i akcesoriów. Naprawy gwarancyjne muszą być zarejestrowane w systemie producenta, dlatego wszelkie usterki należy zgłaszać osobiście, dzwoniąc na infolinię serwisową producenta, pod numer 22 4390595. W celu zgłoszenia odpłatnej naprawy pogwarancyjnej, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym serwisem.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.