Wpisz wyszukiwaną frazę, a następnie naciśnij ENTER aby wyszukać lub naciśnij X, aby anulować.
Montaż płyty powinien wykonywać elektryk z odpowiednimi uprawnieniami.
Źle podłączona płyta indukcyjna wcale nie oznacza, że nadaje się ona do wyrzucenia. W ponad 90% przypadków udaje się ją naprawić. Sprzęt tego typu to przede wszystkim zaawansowana elektronika. Jednak dzięki naszym wykwalifikowanym technikom nie ma potrzeby wymiany kolosalnie drogich modułów elektronicznych. Dzięki odpowiedniej wiedzy i doświadczeniu naprawiamy praktycznie wszystkie usterki w indukcjach przy rozsądnych kosztach – bez potrzeby wymiany drogich części.
Podczas demontażu płyty od instalacji elektrycznej należy opisać przewody zasilające. Aby mieć pewność, proponujemy sfotografować zaciski w puszce w ścianie lub w samej płycie indukcyjnej. Istnieją pewne standardy oznaczania przewodów elektrycznych (szczegóły na Wikipedii), jednak w praktyce należy za każdym razem sprawdzać poprawność ich oznaczenia i działania.
Według ogólnie przyjętych norm wyróżniamy trzy podstawowe rodzaje przewodów:
Błędem jest podłączanie płyty według kolorów przewodów bez ich wcześniejszego sprawdzenia i bez przeczytania instrukcji montażu! W przypadku płyt wyposażonych fabrycznie w przewód zasilający, producenci stosują często przewody pięciożyłowe z kolorami jak w instalacji trójfazowej. Oznacza to, że znajduje się tam tylko jeden przewód niebieski. W tej sytuacji jeden z przewodów fazowych jest wykorzystywany do podwojenia przewodu neutralnego – czyli do zwiększenia jego przekroju.
Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.
Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.