Zgłoś serwis online

Wypożyczenie płyty zastępczej

Bezpłatne płyty zastępcze na czas naprawy

Na czas naprawy, wypożyczamy bezpłatnie płyty zastępcze. Doskonale wiemy, jak bardzo brak sprawnej płyty grzewczej może utrudnić codzienne funkcjonowanie. Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale często też przyjemność, którą trudno realizować bez działającej płyty kuchennej. Dlatego w trosce o komfort naszych klientów przygotowaliśmy usługę wypożyczenia płyt zastępczych – tak, aby czas naprawy nie oznaczał przestoju w kuchni.

W naszej ofercie dostępne są zarówno płyty indukcyjne, jak i ceramiczne, które można wypożyczyć na cały okres naprawy. Usługa ta jest całkowicie darmowa i dostępna wyłącznie dla klientów z Krakowa oraz najbliższych okolic. W przypadku dużego zainteresowania, dostępność płyt może być ograniczona – dlatego zalecamy zgłoszenie chęci skorzystania z tej opcji już podczas umawiania naprawy.

Oferta wypożyczenia nie dotyczy napraw realizowanych w trybie wysyłkowym, ponieważ przekazanie i montaż urządzenia wymaga osobistego kontaktu. Zależy nam, aby zapewnić maksymalną wygodę – dlatego na specjalne życzenie klienta, który dostarcza płytę osobiście do naszego serwisu, montujemy do płyty zastępczej kabel z wtyczką. Dzięki temu możliwe jest jej szybkie i bezproblemowe podłączenie w warunkach domowych, bez potrzeby wzywania elektryka.

Nasze płyty zastępcze są regularnie sprawdzane i testowane, aby zagwarantować ich sprawność oraz bezpieczeństwo użytkowania. Zależy nam na tym, aby każdy klient, który oddaje swoje urządzenie do naprawy, mógł nadal korzystać z kuchni bez utraty komfortu. Z takiego rozwiązania skorzystało już wielu zadowolonych klientów, co sprawia, że ta usługa cieszy się coraz większą popularnością.

Jeśli Twoja płyta indukcyjna lub ceramiczna wymaga serwisowania, nie musisz martwić się, jak przetrwasz bez niej kilka dni. Po prostu zapytaj o możliwość wypożyczenia płyty zastępczej – a my zajmiemy się resztą.

Jak wygląda naprawa płyt indukcyjnych:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!