Zgłoś serwis online

Procedura naprawy płyty indukcyjnej

Przebieg naprawy płyty indukcyjnej

Jak wygląda proces naprawy płyty indukcyjnej?

Ogólny przebieg naprawy wygląda następująco:

  1. Dostarczenie płyty do serwisu (lub odbiór przez kuriera w przypadku naprawy wysyłkowej)
  2. Sprawdzenie i diagnoza – może potrwać od 1 do kilku dni, w zależności od rodzaju usterki
  3. Informacja o kosztach naprawy lub wykonanie jej od razu, jeśli mieści się w wcześniej zaakceptowanej kwocie
  4. Odbiór płyty przez klienta lub odesłanie kurierem

W przypadku naprawy wysyłkowej, aby oszczędzić Państwu dodatkowych formalności i czasu, możemy zorganizować kuriera pod wskazany adres. Wystarczy jedynie przygotować odpowiednio zapakowaną paczkę. Szczegółowe instrukcje pakowania płyty znajdziesz powyżej.

Jak wygląda naprawa płyt indukcyjnych:

Zostaw numer, a my oddzwonimy

Skontaktujemy się, w sprawie naprawy, serwisu i części zamiennych. Oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt

Jak przebiega proces naprawy?

Przyjęcie

Urządzenie można dostarczyć osobiście do naszego serwisu lub my możemy odebrać spod wskazanego adresu. Przywieź ekspres do nas w dowolnym terminie, nie musisz nas uprzedzać. Nasza recepcja jest do dyspozycji klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Jeżeli chcesz żeby nasz serwisant odebrał sprzęt do naprawy - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Diagnoza i kontakt

Urządzenia są diagnozowane według kolejności zgłoszeń. Serwisant po zdiagnozowaniu usterki i wycenie naprawy, skontaktuje się i przedstawi szczegóły i jeżeli to możliwe, to różne możliwości wykonania usługi.

Naprawa i testowanie

Technik wykona naprawę zgodnie z ustaleniami. Nie lubimy reklamacji dlatego każdy ekspres jest wielokrotnie testowany, stąd prosimy o cierpliwość.

Zepsuło się?
Daj nam znać!

Skorzystaj z naszego formularza, na pewno oddzwonimy!